تاب آویز for Dummies

Wiki Article

برای استفاده در فضاهای بیرونی تاب های ویلایی به مراتب کارایی بیشتری نسبت به صندلی های ریلکسی دارند .

چون این حرکات به هماهنگ‌سازی مغز برای خواب کمک می‌کند و خواب در زمان سریع‌تر و برای دوره‌های طولانی‌تر و عمیق‌تری اتفاق می‌افتد. به همین جهت استفاده از انواع تاب ریلکسی می‌تواند در کاهش اضطراب، خواب راحت و تجربه‌ای لذت بخش برای ما تأثیرگذار باشد.

شرکت تکنومتال با بهره گیری از بهترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در راستای درب و پنجره، روف گاردن، پله تاشو و تاب فلزی است.

لطفا برای استعلام موجودی رنگ و سایز مدنظر خود با بخش فروش تماس بگیرید و یا از طریق لینک واتس‌اپ زیر به راحتی پیام ارسال نمایید

بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تاب ریلکسی شیشه با ارسال فوری به سراسر ایران عزیز را از ما بخواهید

طراحی زیبا و چشم نواز از این محصول زیبایی فضای شما را دو چندان خواهد کرد همچنین محصول دارای یک پاف کوچک و زیبا می باشد که طرح آن دقیقاً متناسب با طرح تاب ریلکسی می باشد و مکمل زیبایی برای صندلی ریلکسی می باشد .

فروشنده مبلمان فضای باز باغچین محصولات مشابه

اگر شما هم صاحب ویلا هستید یا حیاط خانه‌تان برای گذراندن زمان فراغت مناسب است، بد نیست به خرید و نسب یک تاب ریلکسی فکر کنید. کوچک و بزرگ ندارد، یک تاب ویلایی می‌تواند هر کسی را به نشستن در سکوت و آرامش تاب وسوسه کند.

مدل‌های ثابت و فلزی این نوع تاب‌ها قابلیت اطمینان بیشتر دارند و تجربه‌ی لذت بخش و آرامش‌بخشی را برای شما به همراه خواهند داشت. با این حال به دلیل حجم فضای بالایی که برای اطلاعات اشغال می‌کنند ممکن است برای همه مناسب نباشند و برخی افراد، مدل‌های ظریف‌تر را بپسندند.

در صورت کثیف شدن پارچه رویی صندلی تابی بهتر است با کمک یک پارچه بدون پرز، آب ولرم و محلول تمیز کننده لکه را پاک کنید. روش پاک کردن آن به این صورت است که ابتدا پارچه ی تمیز را مرطوب کنید و از محلول تمیز کننده به مقدار لازم روی پارچه بریزید و به آهستگی پارچه را روی لک صندلی بکشید.

این محصول برای مادرانی است که بعد از سه سال دوست دارن ظاهر تاب بچه عوض بشه یا خرابی داشتن

اخیرا با بزرگترین تولید کننده ی مبلمان های حصیری ورتن در ایران اقدام به همکاری ومشارکت نموده

هدف از تولید صندلی تابی، مبل یا کاناپه لذت بردن و استراحت کردن بعد از یک روز خسته کننده کاری است.

آدرس : تهران – سه راه تهرانپارس، سه راه آزمایش، مجتمع صنعتی دوستان، پلاک ۴۲

Report this wiki page